Novinka
Publikováno 06.05.2010 - 11:36:18 v kategorii Baseball (615x přečteno)
Muži: Praotci deklasovali Blesk Jablonec „B“
K zápasu nastoupili Praotci v zahajovací sestavě ve složení Maťko, Chocholatý, Janeba T.,Ercoli, Vancl,Kohutka M, Kohutka J., Sáska,Rychecký a na lavičce byl připraven Satran a Janeba M. Ráz utkání byl jasně určen již po druhé směně, kdy tým Praotců vedl již o 16 bodů a průběh zápasu v poklidu kontroloval až do jeho předčasného ukončení v 7. směně pro velký bodový rozdíl. Co se týká samotného výkonu Praotců, tak je potěšující výkonnostní vzestup v útočné fázi a především agresivní běh po metách. V obraně se vyskytlo několik chyb, které ale neměli na průběh zápasů zásadní vliv. Za zmínku stojí dva homeruny O. Maťka a jeden O. Chocholatého a brilantní double domací jedna. Konečné skore 33 : 6.
Přidat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.
Komentáře
06.05.2010 - 16:48:48
Opravdu gratuluji ke zdařilému běhu po metách, ono to je hlavně za stavu o 15 strašně důležitý krást další a další, a lítat jak splašenej na passed bally. Přeju Vám úspěšný ročník v oblasti a pevně doufám, že postoupíte do ČML, protože mám dobrou paměť a spolu se svým týmem vám ukážu, jak je to příjemný z druhý strany.
Zdravím, Vladimír Chlup BC Blesk Jablonec A
06.05.2010 - 17:41:15
Jako souhlasím s komentářem...přišlo mi to zbytečný...
06.05.2010 - 19:24:21
Těšim se az nám to v tý ČML ukážete, podle toho co jsem slyšel to byla snaha Roudnice ukončit zápas již v 5in.. to bylo asi tak všechno..:)
06.05.2010 - 22:10:12
Už se těšim na zápas s Blesk Jablonec A..!!!..Myslim že vy samy jste si jen prodlužovali trápení..když jste nechtěli ukončit zápas v 5 inningu,když to bylo o 23 bodů. Tak tady teďko nebrečte..!..:))..A Chochy..sám si kradl jak divej tak nwm co tady řešíš..!
07.05.2010 - 06:50:27
Sebevedomi je pekna vec, ale chovani baseballistu vas nenauci. Kdyz to nechcete pochopit, vase vec.
Snaha ukoncit v 5.inn... To hrajete baseball proto, abyste ho hrali malo?
07.05.2010 - 07:48:58
Ahoj Vladimíre,
Mrzí mě, že z tohoto zápasu vyvozuješ závěry, které zde tak nevhodným způsobem prezentuješ. Za celý zápas jsme ukradli 6 met a při Vašich 16 BB a naší úspěšné hře na pálce, vidím tak vysoký bodový rozdíl jinde než v pár získaných metách na passed ball. Pojmem „agresivní běh po metách“ jsem nemyslel kradení met, ale snahu Našich běžců se nespokojit se získáním mety, ale i vyvinout úsilí k možnému získání extra mety po chybě soupeře, což se nám vyplatilo v předchozím utkání s Tempem. Jistě si si během zápasu všiml, že mužstvo Praotců je složeno převážně z mladých hráčů se kterýma pracujeme na zlepšení bezchybné komunikace během útočné fáze a tento zápas nám dal v určitých momentech možnost si vyzkoušet některé málo používané signály. I Já přeji Vašemu klubu úspěšnou sezónu a pokud se potkáme na baseballovém hřišti, tak se budu těšit na zápas plný skvělých zákroků v podání hráčů obou týmů.
S pozdravem
Pavel Foltýn
07.05.2010 - 07:51:27
Pro Ondru: sám si jim ukradl metu aniž by si to dostal nakaučované, což v Tvém případě nebyl první případ a zřejmě ani poslední
07.05.2010 - 08:06:43
Pro Vladimíra: snaha ukončit zápas v 5. směně byl jenom zdůvodu pravidel. § 5.14 - Pravidlo o rozdílu
Vede-li některé družstvo o dvacet a více bodů po ukončené páté a další směně (nebo po polovině páté a další směny, vedou-li domácí) nebo o deset a více bodů po ukončené sedmé a další směně (nebo po polovině sedmé a další směny, vedou-li domácí), utkání končí. Toto pravidlo je zřejmě nastaveno z důvodu aby se předcházelo podobným frustrujícím situacím, která bohužel nastala i v tomto případě. Iniciativu pokračovat i po 5 směne byla vedena z Vaši strany, přestože jste si byly vedomi, že již nemužete zvrátit průbeh utkání a riskujete zvýšení již tak velkého bodového rozdílů.
Pavel
07.05.2010 - 08:19:29
Zdravím a chtěl bych jen něco na vysvětlenou. Mé odmítnutí ukončit zápas v páté směně nebylo z důvodu vidiny otočení zápasu :-), ale proto, že nikdo na hřišti neměl ani tušáka jestli to pravidla umožňují a tak jsme se s Pavlem Foltynem normálně dohodli, že dohrajeme 7 směn. Dnes už vím, že podle pravidel to možné bylo a tak by zápas skončil v 5 směně. Šlo jen o to zápas zbytečně neprodlužovat a bylo k ničemu náskok zvýšit o dalších 10 bodů.
Martin Svačina, Blesk B
07.05.2010 - 08:55:40
Pavle, díky za vysvětlení. Každopádně nechci rozdávat rozumy, ale basbeallová praxe v zápasech s velkým rozdílem je taková, že soupeře nezatloukám do rakve zbytečným běháním po metách - na passed bally se stojí, při hitu se bere jedna meta, neulejvá se, nekrade. Ve finále pak zjistíš, že sedmiinningový zápas hraný tímto způsobem trvá výrazně kratší dobu, než pětiinningový s lítáním po metách a kradením. Samozřejmě pokud se soupeř "dole" chová stejně. Nepřeju vám nic zlého, ale až budete v utkání na opačné straně toho prohrávajícího, vzpomeňte si na mě, jak je to ubíjející stát v poli dvě hodiny, kdy soupeř využívá už za rozhodlého stavu jakoukoli chybu ke zbytečnému navýšení skore.
07.05.2010 - 11:35:55
Pro Martina: přesně jak píšeš, již víme, že toto pravidlo platí i pro seniorské kategorie a doufám, že ho ani jeden z našich týmu nebude uplatňovat v probíhající sezóně. Stojím si zatím, že zápas proběhl v dobré atmosféře a že nešlo o žádné cílené " zatloukání hřebíků do rakve". Pouze v šesté směně jsem nakaučoval krádež, kdy od Tebe již byla vznesena poznámka o zbytečné krádeži při rozhodnutém stavu, kterou jsem vzal na vědomí, ale jak jsem již uvedl, zápas proběhl v dobrém duchu.
Pavel Foltýn
07.05.2010 - 11:49:24
Pro Vladimíra: Já samozřejmě akceptuji a beru na vědomí veškeré komentáře, které jsi mel k tomuto zápasu. Hraji za Praotce již od jejich založení v roce 1992 a věř mi, že zápasů, kdy jsme kvalitou nemohli konkurovat soupeřům a prohrávali jsme velkýma rozdílama jsem zažil hodne. Z pozice catchera moc dobře vím, jak frustrující to je pocit, když Ti soupeř běha po metách jak chce. A veř mi, že mezi těmi zápasy byly utkání S Bleskem, kdy za rozhodnutého stavu jste si pro body chodily taky. Nicméně mě mrzí Tvá zmínka v prvním komentáři, že až potkáme Vaše áčko, tak nám to dáte "sežrat". To bych od člověka , který se tu prezentuje baseballovou férovostí nečekal. Pevně doufám, že jsem si to vyložil špatně a že to bylo myšleno v rámci zdravého špičkování mezi našimi kluby a né jako výhružka. Myslím, že k tomuto zápasu bylo již řečeno vše podstatné z obou stran a že mužeme začít myslet na nadcházející víkendové utkání.
Z Roudnice zdraví Pavel Foltýn
07.05.2010 - 12:04:38
To je hezký dospělí chlapi se hádaj jako malý kluci vyhrožujou si skoro válkou.....to má ten svět pak vypadat. A mně nadávaj že nejsem slušne vychovanej.....jak bych mohl když o generaci starší "MUŽI" se tu hádaj o, s prominutím, pičovině. Palec dolu všem pánové ;-)
07.05.2010 - 23:48:21
Já si myslim že takovejch zápasů kdy jsme byli uplně bezradný jsme si prožili dost jako mladší a i minulej rok a neviděl bych v tom žádnej problém že to dopadlo takhle v tu neděli..jinak souhlasim s janebičem že je to celkem bezpredmětný dohadování :)
08.05.2010 - 09:20:21
Presně Hyjen líp si to říct nemoh.Zápasů kdy sme prohrávali a kradlo se bylo hodně už sme si to vyzkoušeli.
08.05.2010 - 09:21:32
Příjemný to sice neni ale nikdy z toho nebylo třeba dělat takovouhle kaši.